✓ Kennis & creativiteit in projectinrichting ✓ Ervaring in realisatie ✓ Ontzorging van a tot z
io_rgb_payoff_wit

HomeProjectinrichting

Projectinrichting

Toe aan iets nieuws?
CTA header

Wij richten jouw werkplek in met passie en creativiteit voor ons vak. Wij regelen de projectinrichting van A tot Z. Van concept tot realisatie. We willen jou compleet ontzorgen. Zo hoef jij alleen nog de sleutel om te draaien naar een prachtig nieuwe werkomgeving.

Door jouw wensen te vertalen naar een uniek ontwerp, creëren we een werkomgeving passend bij jouw bedrijf.

Projectinrichting op maat door Inside Office

Met onze jarenlange ervaring in de projectinrichting kunnen wij jou professioneel advies op maat geven. We kunnen van jouw kantoor een inspirerende werkomgeving maken. Een plek waar de medewerkers hun werkzaamheden optimaal kunnen uitvoeren.

Tijdens een projectinrichting kantoor richten we jouw pand in met de best passende meubels. Elk bedrijf is anders en wil iets anders uitstralen. Daarom maken wij voor elke klant een advies op maat. Door ons 3D tekenprogramma komt dat plaatje direct tot leven. De sfeer kan je dan al proeven en het geeft jou een goed beeld van hoe jouw werkplek zou kunnen worden. Elke gewenste aanpassing kunnen wij doorvoeren, waardoor uiteindelijk jouw ideale werkomgeving ontstaat. We houden altijd rekening met de nieuwste trends waaronder het nieuwe werken, dynamisch werken, flexwerken en ergonomische bureaustoelen.

Projectinrichting met design merken

Wij zijn dealer van design meubelmerken Drentea, Palmberg, Twinform, Nice Price Office, Huislijn, Sedus en Lande. Denk hierbij aan:

  • Standaard bureaus
  • Zit-sta bureaus
  • Vergadertafels
  • Vergaderstoelen
  • Lounge meubilair
  • Meubilair voor in een wachtruimte/ontvangstruimte
  • Kastruimte
  • Ladenblokken
  • Opbergkasten

Het nieuwe werken, afgekort met HNW, is helemaal van deze tijd. HNW draait allemaal om flexibeler werken, meer zelfstandigheid en verandering in mentaliteit en cultuur. Hierdoor kan iedereen zelf bepalen hoe hij/zij zijn werk effectiever, efficiënter en plezieriger invult.

Voor werknemers moeten de faciliteiten voor flexibel werken aanwezig zijn. Flexibele kantoorconcepten zijn nodig om de manier van het nieuwe werken optimaal te ondersteunen. Medewerkers moeten de mogelijkheid om overal te kunnen werken in kantoor. Niet meer de standaard vaste pc’s, maar laptops waarmee overal gewerkt kan worden.

Daarbij is de clean desk policy erg belangrijk. Geen rommelig bureau meer, maar een schoon, opgeruimd bureau. Hierbij moet er voldoende daglicht en frisse lucht beschikbaar zijn en is bewegen de nieuwe norm.

Merken

Twinform
Twinform
Vepa
artifort
Artifort
Palmberg
Palmberg

Samen creëren we een gezonde werkomgeving

Een kantoor wordt steeds meer gezien als een flexibele ontmoetingsplek, gericht op communicatie en samenwerken. Een creatieve omgeving die uitnodigt om te werken. Waar werknemers alle faciliteiten hebben om hun werk goed uit te voeren.

Alles bespreken we met jou. Samen creëren we een gezonde en productieve werkomgeving. Jouw kantoor krijgt een uitstraling dat past bij het bedrijf. Een fijne werksfeer helpt bij aan de productiviteit van de medewerkers.

Persoonlijk advies op maat

Bij ons vind je advies op maat. We houden daarbij rekening met de nieuwste trends, het mooiste meubilair, de creatiefste ideeën. Het is en blijft natuurlijk nog steeds jouw kantoor. Daarom nemen we al jouw wensen en behoeften ook mee in ons concept.

Ergonomie en akoestiek bij projectinrichting

Bij een projectinrichting houden wij rekening met ergonomie en akoestiek. Ergonomisch werken is ontzettend belangrijk voor de gezondheid van je werknemers. Goede ergonomie voorkomt namelijk rug-, nek- en schouderklachten. Dit resulteert dan weer in een verhoogde concentratie en een betere prestatie.

Naast een goede ergonomie zorgen wij ook voor een werkplek waarin er geen akoestische problemen ontstaan. Er is namelijk niks vervelender dan geluidsoverlast. We integreren akoestische oplossingen in de projectinrichting, zodat er een prettige omgeving ontstaat. Geen afleidingen of irritaties meer, maar gewoon een aangename sfeer.

Onze ergonomische bureaustoelen

BMA
HAG
Interstuhl
Aeris

Projectinrichting: van concept tot realisatie

Projectinrichting is voor ons één van de leukste projecten om te doen. Of het nu gaat om nieuwe kantoorgebouwen of bestaande panden met flexibele kantoorconcepten. Het totale project verzorgen we, van concept tot realisatie, graag tot in de kleinste details. Samen brainstormen we over de gewenste uitstraling, de passende stijl en jouw identiteit.

Deze aandachtspunten zijn essentieel bij projectinrichting. Jouw kantoorpand is een visitekaartje naar je klanten. Wij zorgen ervoor dat jouw identiteit wordt uitgedrukt in een unieke kantoorinrichting.

In 4 stappen richting jouw ideale inrichting

Om een beter beeld te krijgen van onze werkwijze, zullen we ons proces benoemen.

  1. Tijdens het kennismakingsgesprek verkennen we jouw behoeften en voorkeuren. Dit kan een nieuwe huisstijl of een vernieuwende sfeer voor jouw bedrijf zijn.
  2. In de ontwerpfase vertalen we deze ideeën naar een uniek, op maat gemaakt ontwerp. Hierbij focussen we op inspiratie, functionaliteit en gebruiksgemak. Met een 3D-ontwerp krijg je een levendig beeld van jouw toekomstige werkplek.
  3. Na jouw feedback finetunen we het ontwerp.
  4. Daarna gaan onze vakmensen aan de slag. Zo creëren we een inspirerende omgeving waar iedereen zich gelukkig voelt.

Toe aan een nieuwe werkomgeving? Neem contact op

Wij gaan graag dat extra stapje om jouw bedrijfsinrichting perfect te maken. We zorgen voor een totaalplaatje waarin alles perfect op elkaar aansluit. Zo, dat werknemers optimaal kunnen presteren in een fijne werkomgeving.

Naast hoogwaardige designmeubels, letten we ook op uitstraling, gebruiksgemak en duurzaamheid. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact op en ontdek onze mogelijkheden. Tot snel!

We verzorgen graag jouw projectinrichting in Rotterdam en omgeving, maar we zijn ook in vele andere regio’s actief. 

Van inspirerend ontwerp tot vakkundige realisatie van de perfecte werkplek

Inschrijven voor onze nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van laatste aanbiedingen en nieuwtjes

Bezoek ons op:

Inside Office B.V.
Buitendijks 25
3356 LX Papendrecht

OF VANUIT HUIS?




ZAKELIJKE INFORMATIE:

Bedrijfsnaam: Inside Office BV
KvK nummer: 23071602
BTW nummer: NL801704686B01

INSIDE OFFICE

© Copyright Inside Office 2024 | Privacyverklaring | Cookiebeleid | Website door NEXT LEAD