✓ Kennis & creativiteit in projectinrichting ✓ Ervaring in realisatie ✓ Ontzorging van a tot z
io_rgb_payoff_wit

HomeProjectinrichting

Projectinrichting

Toe aan iets nieuws?
CTA header

Op zoek naar een projectinrichter? Elke werkplek is uniek. Wij richten jouw werkplek in met passie en creativiteit voor ons vak. Van concept tot realisatie, wij regelen het van A tot Z. Tijdens een projectinrichting is ons doel om jou zoveel mogelijk te ontzorgen, zodat jij enkel hoeft uit te kijken naar een prachtig nieuwe werkomgeving. Wij bieden meer dan slechts een nieuwe inrichting met kantoormeubelen. Door jouw wensen te vertalen naar een uniek ontwerp op maat creëren we een plek die écht past bij jouw bedrijf. Mogen we voor jou aan de slag? Lees hieronder meer over onze aanpak en werkwijze.

Projectinrichting op maat

Met onze jarenlange ervaring in de projectinrichting kunnen wij jou professioneel advies op maat geven. We kunnen van jouw kantoor een inspirerende werkomgeving maken. Een plek waar de medewerkers hun werkzaamheden optimaal kunnen uitvoeren. Waar de juiste sfeer hangt en gebruiksgemak voorop staat. Werken moet leuk zijn en een inspirerende werkomgeving helpt daarbij.

Tijdens een projectinrichting kantoor richten we jouw pand in met de best passende meubels. Elk bedrijf is anders en wil iets anders uitstralen. Daarom maken wij voor elke klant een advies op maat. Door ons 3D tekenprogramma komt dat plaatje direct tot leven. De sfeer kan je dan al proeven en het geeft jou een goed beeld van hoe jouw werkplek zou kunnen worden. Elke gewenste aanpassing kunnen wij doorvoeren, waardoor uiteindelijk jouw ideale werkomgeving ontstaat. We houden altijd rekening met de nieuwste trends waaronder het nieuwe werken, dynamisch werken, flexwerken en ergonomische bureaustoelen.

Projectinrichting met design meubelmerken

Wij zijn dealer van meubelmerken Drentea, Palmberg, Twinform, Nice Price Office, Huislijn, Sedus en Lande. Denk hierbij aan standaard bureaus, zit/sta bureaus, vergadertafels, vergaderstoelen, lounge meubilair, meubilair voor in een wachtruimte/ontvangstruimte, kastruimte, ladenblokken en opbergkasten.

Het nieuwe werken, afgekort met HNW, is helemaal van deze tijd. HNW betekent flexibeler werken en meer zelfstandigheid. Hierdoor kan iedereen zelf bepalen hoe hij/zij zijn werk effectiever, efficiënter en plezieriger invult. Het nieuwe werken gaat allemaal om een verandering in mentaliteit en organisatiecultuur, omdat medewerkers dus plaats- en tijdonafhankelijk kunnen werken. Voor werknemers moeten de faciliteiten voor flexibel werken aanwezig zijn. Flexibele concepten zijn nodig om de manier van het nieuwe werken optimaal te ondersteunen. Medewerkers moeten de mogelijkheid om overal te kunnen werken op kantoor. Niet meer de standaard vaste pc’s, maar laptops waarmee overal gewerkt kan worden. Daarbij is de clean desk policy erg belangrijk. Geen rommelig bureau meer, maar een schoon, opgeruimd bureau. Hierbij moet er voldoende daglicht en frisse lucht beschikbaar zijn en is bewegen de nieuwe norm.

Merken

Twinform
Twinform
Vepa
artifort
Artifort
Palmberg
Palmberg

Samen creëren we een gezonde werkomgeving

De werkvloer wordt steeds meer gezien als een ontmoetingsplek. Loungewerkplekken, zitjes, treinzitjes, concentratiewerkplekken en open werkplekken. Allemaal om flexibeler te werken, gericht op communicatie, samenwerken en ontmoeten. Een creatieve omgeving die uitnodigt om te werken. Waar werknemers alle faciliteiten hebben om hun werk goed uit te voeren. Een huiselijke omgeving zorgt voor een goede sfeer, waar de mensen ook nog eens productiever zijn.

Alles bespreken we met jou. Samen creëren we een gezonde en productieve werkomgeving en krijgt het pand de gewenste uitstraling zodat deze past bij het bedrijf. Een fijne werksfeer helpt bij aan de productiviteit van de medewerkers. Bij ons vind je advies op maat. De nieuwste trends, het mooiste meubilair, de creatiefste ideeën en dat samen met jouw mening. Het is en blijft natuurlijk nog steeds jouw werkomgeving en dat moet het blijven uitstralen. Onze showroom geeft een goede kijk op wat wij jou kunnen bieden. Kom daarom gerust eens langs.

Ergonomie en akoestiek bij projectinrichting

Om een optimale werkomgeving te ontwikkelen, houden wij vanaf het maken van het concept al rekening met factoren zoals ergonomie en akoestiek bij projectinrichting. Ergonomisch werken is ontzettend belangrijk voor de gezondheid van je werknemers, omdat het rug-, nek- en schouderklachten voorkomt. De juiste houding kan worden aangenomen doordat er ergonomische oplossingen zijn toegevoegd aan het meubilair. Dit resulteert in een verhoogde concentratie en een betere prestatie. Naast een goede ergonomie zorgen wij ook voor een werkplek waarin er geen akoestische problemen ontstaan. Er is namelijk niks vervelender dan geluidsoverlast van kletsende collega’s bij het koffiezetapparaat of het geluid van mensen die regelmatig heen en weer lopen. We integreren akoestische elementen in de projectinrichting, zodat er een prettige omgeving ontstaat. Geen afleidingen of irritaties meer, maar gewoon een aangename werksfeer.

Onze ergonomische bureaustoelen

BMA
HAG
Interstuhl
Aeris

Van concept tot realisatie

Projectinrichting zit in ons DNA. Van het ontwerpen en inrichten van compleet nieuwe gebouwen tot aan het creëren van flexibele concepten in een bestaand pand: we halen veel plezier uit het transformeren van werkomgevingen. Het totale project verzorgen we, van concept tot realisatie, graag tot in de kleinste details. Samen met jou brainstormen we over vragen zoals de uitstraling die je wilt overbrengen op klanten en andere betrokkenen, welke stijl bij jouw bedrijf past en wie je bent. Deze aandachtspunten zijn essentieel bij projectinrichting. Jouw pand  is een visitekaartje naar je klanten. Wij zorgen ervoor dat jouw identiteit wordt uitgedrukt in een uniek ontwerp op maat.

Toe aan een nieuwe werkomgeving? Neem contact op

Zoals je nu wel begrijpt, nemen wij graag dat stapje extra om de inrichting van jouw bedrijfspand helemaal naar wens te ontwikkelen. We creëren een totaalplaatje waarin alles perfect op elkaar afgestemd en ingespeeld is. Een plek waarin werknemers de ruimte krijgen om hun werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren en waar een aangename sfeer hangt waarin iedereen zich prettig voelt. Dit doen we niet alleen met de best passende meubels, we houden ook rekening met de uitstraling, gebruiksgemak, duurzaamheid en toekomstbestendigheid. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? We verzorgen graag uw projectinrichting in Rotterdam en omgeving, maar we zijn ook in vele andere regio’s actief. Neem direct contact op en wie weet tot snel!

Van inspirerend ontwerp tot vakkundige realisatie van de perfecte werkplek

Inschrijven voor onze nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van laatste aanbiedingen en nieuwtjes

Bezoek ons op:

Inside Office B.V.
Buitendijks 25
3356 LX Papendrecht

OF VANUIT HUIS?




ZAKELIJKE INFORMATIE:

Bedrijfsnaam: Inside Office BV
KvK nummer: 23071602
BTW nummer: NL801704686B01

INSIDE OFFICE

© Copyright Inside Office 2024 | Privacyverklaring | Cookiebeleid | Website door NEXT LEAD